(圖片轉錄自LV形象廣告影片)


常常推薦電影給大家
學習拍照
學習構圖
學習體驗人生

學習攝影就和旅行一樣
只有用自己的眼睛去看
用自己的心去感受
才能在過程之中
找到自我
呈現自我

最後你就會發現
旅行和攝影
都只是個過程
一個探索自我的過程

旅行的回憶與攝影的作品
都是這些探索自我過程的自我呈現


(圖片轉錄自LV形象廣告影片)


What is a journey?

A journey is not a trip.
It's not a vocation

It's a process. A discovery.
It's a process of self-discovery.

A journey brings as face to face with ourselves.
A journey shows us not only the world, but how we fit in it.

Does the person creat the journey
or does the journey creat the person?

The journey is life itself.

Where will life take you?

相關連結:

Louis Vuitton

Where will life Take you CF


以上分享

後記:
第一張截錄的畫面是我在這個廣告中最喜歡的畫面
以很多攝影老師的角度來看
這張畫面的構圖都不對
還切到臉
但是光影和感覺卻相當突出
盡信書不如無書
不是嗎?


arrow
arrow
    全站熱搜

    jetttsou 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()